2016年7月11日 星期一

減壓健康之旅@IRIS Your Escape with ManulifeMOVE 香港大型健康節

好多人成日都掛住做野同玩電話,搞到頸緊肩痛(包括我)😖 人大左反而越來越注重健康。




















早前黎到香港大型健康節簡直啱晒我口味。健康節主要推廣越來越普及嘅瑜珈。





































活動地點係中環海濱活動空間。果日超好天,成個天空都係藍天白雲,再加上面對住180度維海美景,勁有feel呢😍
























真係唔講得笑,果日都幾熱下😅見到好多人都特意黎到,大家仲跟住大會瑜珈導師一齊做瑜珈,場面真係好震撼。
























見到大家咁落力,我都忍唔位做下😆
 
 
 
 
 
 
 
 





























今次大會仲請左幾位藝人梁靖琪Toby、鍾麗淇Margaret、林子萱Kiki、張惠雅Regen同溫家偉Alan出席開幕禮
最期待嘅環節就係分享一個關於身心健康故事,就可以鸁取度假療程「泰國布吉島阿瑪塔拉健康度假村雙人三晚度假療程」。










































































除左可以做瑜珈,活動上仲設有健康市場攤位提供營養食品、健康飲品、時尚服裝(包括運動服裝及胸圍介紹,同fashion brand top shop)、健身器材及美容產品(係我其中一個favour brand BIOTHERM) 。





































仲有得試飲冰鎮左嘅健康飲品同雪糕可以消下暑。真係啱晒一家大細~
























我都帶埋家姐黎陪我玩呢~





































好開心仲可以揾到嘉賓之一林子萱同我影相,真人靚女唔在講。Kiki同講佢日日都做瑜珈,仲搞緊瑜珈班,唔怪得又靚又fit啦 。睇黎我都要加入瑜珈行列~
























多謝支持 ^^
《以上發表純屬個人分享


任何產品試用或出席event,歡迎聯絡GG :- 


 
 

沒有留言:

張貼留言