2018年9月8日 星期六

臉部都要排毒吸塵?!


返工、去街都要化妝。皮膚都無真正休息過。就算做好臉部清潔加上做好多保濕都唔上妝😭其實臉的底部無做夠深層清潔,用幾多嘢都係唔夠。

終於等到缺貨咗好耐嘅排毒吸塵神器。

吸塵神器可以吸走底部死皮同污糟嘢,淨化毛孔之餘仲可以美白同保濕呢🤗


GENEheal銀離子吸附排毒淨顏面膜利用銀離子抗菌排毒能力,有效軟化角質層就可以深層淨化毛孔入面嘅污垢,高效徹底清潔。仲可以抑制細菌生長、防止發炎、增加傷口癒合速度及修補肌膚組織。

其中深層保濕成分,可以將水分留喺角質層,可以快速滲透肌底,鎖住肌膚水分🔒最主要含有低敏成分-尿囊素及北美金縷梅,可以消炎及舒緩皮膚仲可以除粉刺。

洗面後,將膏狀的面膜搽上面等1-2分鐘喺面上輕輕按摩3-5分鐘

用紙巾搽乾淨再用清水洗面。

明明洗咗面,原來塊面仲咁污糟,張紙巾仲咁烏卒卒


本來灰黑的面部即時白咗,連黑頭都唔見晒,毛孔乾淨晒仲超滑。排完毒,塊面都輕晒🤗





《以上發表純屬個人分享》

以上產品由品牌提供>>https://www.facebook.com/GENEheal/

任何產品試用或出席event,歡迎聯絡GG :-

沒有留言:

張貼留言